S E R W I S

Nasi pracownicy szkolą się bardzo często, starając się podnosić swoje kwalifikacje, po to abyśmy mogli zaproponować Państwu coraz pełniejszą ofertę powiązaną z najlepszą obsługą. Owocuje, to przyznanymi nam certyfikatami do wglądu po kliknięciu.

Cennik usług serwisowych

 

 

Dziękując za dokonanie zakupu bramy w firmie BILBO. Mam nadzieję, że są Państwo zadowoleni z dokonanego wyboru, a sprzedane przez nas urządzenia ułatwiają codzienne funkcjonowanie.

W trosce o to, aby Państwa zadowolenie trwało jak najdłużej, uprzejmie przypominamy o zalecanych przez producenta przeglądach i konserwacji bram. Wykonywany co najmniej raz na sześć miesięcy przegląd pozwala uniknąć dodatkowych kosztów związanych z wymianą uszkodzonych przez nieprawidłowe funkcjonowanie bramy części, jak również sprawia, iż bramy działają sprawnie i cicho. Regularne przeglądy i konserwacja są również podstawą zachowania gwarancji na zakupiony towar.

W celu zasięgnięcia bardziej szczegółowych informacji oraz zapoznania się z cennikiem świadczonych przez nasz autoryzowany serwis Hörmann usług, prosimy o wypełnienie załączonego formularza i odesłanie go na nasz adres: BILBO Spółka z o.o., Janikowo, ul. Ogrodnicza 13 lub faks (061) 8150351, albo najlepiej od razu pocztą elektroniczną pod znanym adresem ds@bilbo.pl. Formularz można otworzyć  tutaj i pobrać w spakowanej postaci tutaj. Osobą kontaktową jest Kierownik Serwisu p.Dariusz Sokołowski, tel.(prefiks) (61) 81 50 139.

Poniżej dokumentacja fotograficzna prac i szkoleń naszego serwisu. Każde ze zdjęć można powiększyć klikając na  nim.

 

Szkolenie nie ma końca:) Kolejne z kwietnia 2005r.

 

Następne szkolenie w naszej firmie.Temat: Drzwi Dierre oferta - wiosna 2004.

 

   

Poniżej możecie zobaczyć, a po kliknięciu obejrzec dokładnie nasz nowy pojazd serwisowy.

   

Jedna z naszych ekip w trakcie montażu

Nasi pracownicy szkolą się bardzo często, starając się podnosić swoje kwalifikacje, po to abyśmy mogli zaproponować Państwu coraz pełniejszą ofertę powiązaną z najlepszą obsługą. Poniżej kolejne szkolenie, tym razem z zakresu obsługi i montażu produktów firmy Dierre.

   

 

A tutaj szkolenie z zakresu montażu wyrobów firmy GEZE

 

Szkolenie; „Drzwi antywłamaniowe – możliwości realizacji indywidualnych projektów.”.

Często nasza ekspozycja zamienia się w salę wykładową. Nasi przedstawiciele chłoną wiedzę o produkcie, by państwu kompetentnie doradzać.

pracownicy naszego serwisu   pracownicy naszego serwisu

 

Staramy się wzbogacać naszą ofertę, w tym celu pracownicy naszej firmy wzięli udział w szkoleniu na terenie firmy EMS - bramy i drzwi chłodnicze.

pracownicy naszego serwisu   pracownicy naszego serwisu

 

Poniżej prezentujemy prawie wszystkich pracowników naszego serwisu. Wystarczy kliknąć, aby powiększyć zdjęcie.

Prac_serwisu_prawie_wszyscy.jpg (74324 bytes)

Powrót do poprzedniej strony    lub    zamknij okno